Felanmälan

Vem kontaktar man vid frågor, problem eller fel i fastigheten eller med sitt boende?

Generella frågor om boendet från bostadsrättsinnehavare

Bostadsrättsinnehavare, kontakta Fredrik Fritzson, Anna Ramick eller Olivia Lannegren via

Generella frågor om boendet från hyresgäster

Hyresgäster, kontakta Fredrik Fritzson, Anna Ramick eller Olivia Lannegren via

Fastighetsförvaltaren

Tänk på att om du som är bostadsrättsinnehavare själv står för underhåll för din egen lägenhet. Åtgärder som inte faller under förenings ansvar får man betala för ur egen ficka (gäller både bostadsrättsinnehavare och hyresgäster).

Fastighetsägarna Service
08 – 617 76 00
måndag-torsdag 07:00 – 17:00
fredag 07:00 – 16:00

Man kan också felanmäla i det här formuläret.

Jour (endast nödfall)

Jour 08-657 64 50 (ring någon i styrelsen först, åtgärd är kanske redan på väg). Kontaktuppgifter till styrelsen finns på tavlan i trappuppgången.

Felanmälan hiss

Om hissen inte kommer, kontrollera att alla grindar är ordentligt stängda eller om du på egen hand kan hitta vad som är fel.
Om detta inte hjälper: ring någon i styrelsen (se kontaktuppgifter på tavlan i entrén). Bara de i styrelsen får felanmäla hissen.
Sitter någon fast i hissen och man försökt hitta felet utan framgång tar Stockholms Hiss-Service emot felanmälningar direkt – utan styrelsens godkännande – på telefon 08-522 255 66 (dygnet runt).

Ellevio (större elavbrott)

020-44 11 00
www.ellevio.se/partner/stromavbrott

Internetuppkopplingen via fiberuttaget

Stockholms stadsnäts kundtjänst
Telefon 08-50 12 20 10
e-post

Ekonomisk förvaltning

Vår ekonomiska förvaltare heter Förvaltning i Östersund AB. De har följande kontaktuppgifter:

Förvaltning i Östersund AB
Box 84
831 21 Östersund

E-post:
Telefonnummer: 08-522 182 42